1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2022 15:16
până la 21.11.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2022 14:00
până la 28.11.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 160 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2022, 15:16 - 21 nov 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2022, 14:00 - 28 nov 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Diametru: 60 mm. Ambalare: 500 gr. în pachet
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2022, 15:08
Data ultimilor modificări
16 nov 2022, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
1 160 MDL
Achizitii.md ID
21067125
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 49. Elastice din latex pentru legarea bancnotelor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
10.11.22 15:16
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
10.11.22 15:16
anunt de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
16.11.22 11:00
documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modificat
16.11.22 11:00
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
16.11.22 11:00
documentatia standard modificat.pdf documentatia standard modificat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modificat
16.11.22 11:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 313 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 1 582,17 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări