1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2022 15:16
până la 21.11.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2022 14:00
până la 28.11.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 400 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2022, 15:16 - 21 nov 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2022, 14:00 - 28 nov 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Adeziv lichid pentru încleierea hârtiei, cartonului, netoxic, asigură încleierea calitativă. Uscare rapidă, lavabil. Cantitate – 110 ml
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2022, 15:08
Data ultimilor modificări
16 nov 2022, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
2 400 MDL
Achizitii.md ID
21067125
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 11. Clei de birou lichid CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
10.11.22 15:16
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
10.11.22 15:16
anunt de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
16.11.22 11:00
documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modificat
16.11.22 11:00
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
16.11.22 11:00
documentatia standard modificat.pdf documentatia standard modificat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modificat
16.11.22 11:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 1 366,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 980 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări