Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.11.2022 15:50
până la 28.11.2022 16:00
până la 28.11.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.11.2022 16:00
până la 08.12.2022 10:00
până la 08.12.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 nov 2022, 15:50 - 28 nov 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 nov 2022, 16:00 - 8 dec 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Cojocaru
Telefonul de contact
022256797, 068768855, 060711110
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2022, 15:50
Data ultimilor modificări
14 nov 2022, 9:00
Achizitii.md ID
21066956
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor
Buget: 2800000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
tabelul nr. 2 lista metrajului.pdf
tabelul nr. 2 lista metrajului.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.22 09:00
Data:
9 nov 2022, 12:18
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate a contractului
Întrebare:
Comform; https://achizitii.md - Durata contractului: de la 10 dec 2022 până la 8 dec 2024 - 2 ani
Comform: documente standard.docx - Termenul de valabilitate a contractului 12 luni
Care este perioada corectă pentru încheierea unui contract 24 de luni după cum este indicat pe platformă sau 12 după cum este indicat în documentele standard?
Răspuns (9 nov 2022, 16:58):
Durata contractului a fost redactata conform Termenului de valabilitate a contractului 12 luni
Data:
11 nov 2022, 10:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Cum se clarifica, in caietul de sarcini anexa nr 1 este mentionat ca serviciile de curatenie si igienizare a edificiilor se vor efectua conform Tbelul nr. 1 si tabelul nr 2 dar anexat la caietul de sarcini este tabelul nr 1 si tabelul nr 3.
Răspuns (14 nov 2022, 09:08):
Mulțumesc de observație. Tabelul 2 este încărcat pe platformă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK