1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2022 16:14
până la 12.11.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2022 08:00
până la 15.11.2022 08:00
3
Licitaţie
de la 16.11.2022 10:55
până la 16.11.2022 11:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 391 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2022, 16:14 - 12 nov 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2022, 8:00 - 15 nov 2022, 8:00
Începutul licitației: 16 nov 2022, 10:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

GOST2679189;Calitatea-superioară Ambalaj: pungă 1kg; în ambalajul Producătorului (cu logo-ul acestuia) care va conține pe ambalaj toată informația ce ține de componența produsului; Livrarea: 1 data în săptămînă, nu mai tîrziu de ora 14.00
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2022, 15:56
Data ultimilor modificări
8 nov 2022, 15:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 391 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
13,91 MDL
Achizitii.md ID
21066889
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
16 nov 2022 02:00 - 30 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
45 Crupe de grâu în pach.1 kg c/s CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 2022 produse alimentare (5).doc
Documentele la ofertă
duae
7.11.22 16:23
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5).docx
Criterii de evaluare
ds_bunuri_servicii
8.11.22 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 1 148,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 1 188,20 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări