1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2022 16:01
până la 16.11.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2022 08:00
până la 01.12.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 144 050 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2022, 16:01 - 16 nov 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2022, 8:00 - 1 dec 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Casete digitale compatibile cu sistemul radiologie computerizata FCR XLII Dimensiuni : 10x12 in
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2022, 15:44
Data ultimilor modificări
11 nov 2022, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
144 050 MDL
Achizitii.md ID
21066828
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 30 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5. Dimensiuni : 10 x 12 in. Ambalaj (1 buc) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
7. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
4.11.22 16:01
6. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 consumabile pentru imagistică p-u 2022.docx
Criterii de eligibilitate
-
11.11.22 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 43 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDEXCOM-TEH SRL

Preţul ofertei: 60 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări