1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2022 15:14
până la 10.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2022 10:00
până la 17.11.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 122 067 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2022, 15:14 - 10 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2022, 10:00 - 17 nov 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de conectare a cazanelor pe combustibil solid la reteaua existenta de încalzire la SPF „Basarabeasca”. Executarea lucrărilor se face pe adresa sectorului în maxim 20 de zile de la semnarea contractului sau de la primirea ordinilui de începere.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Pascal
Telefonul de contact
0-299-3-12-55
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2022, 13:52
Data ultimilor modificări
4 nov 2022, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
122 067 MDL
Achizitii.md ID
21066794
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Durata contractului
23 nov 2022 15:13 - 31 dec 2022 15:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de conectare a cazanelor pe combustibil solid la reteaua existenta de încalzire la SPF „Basarabeasca” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Repconsult"

Preţul ofertei: 101 238,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La decizia Grupului de lucru privind achizițiile publice din cadrul Direcției regionale Sud. Oferta corespunde cerințelor tehnice, criteriilor de calificare și selecție. Operatorul economic a prezentat toate documentele obligatorii solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 110 067,08 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări