Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21066659
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
493 503,40 MDL
Perioada clarificărilor:
3 nov 2022, 12:32 - 15 nov 2022, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
15 nov 2022, 11:30 - 23 nov 2022, 11:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Bunurile urmează a fi achiziționate în cadrul proiectului de finanțare externă și respectiv cad sub incidența Hotărârii Guvernului nr. 246/2010 ”Cu privire la modul de aplicare a facilităților fiscale și vamale aferente realizării proiectelor de asistență tehnică și investițională în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale la care Republica Moldova este parte.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Autoritatea contractantă inițiază repetat procedura de achiziție pe loturi întru respectarea concurenței operatorilor economici
Data anulării
7 nov 2022, 13:04
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2022, 12:32
Data ultimilor modificări
7 nov 2022, 13:04
Achizitii.md ID
21066659
MTender ID
CPV
32200000-5 - Aparate de emisie pentru radiotelefonie, radiotelegrafie, radiodifuziune şi televiziune
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Sistem pentru prelucrarea obiectelor și relevarea urmelor papilare cu prafuri dactiloscopice
Buget: 493503.4 MDL
Anulată
Data:
4 nov 2022, 13:38
Subiectul întrebării:
Divizare pe loturi
Întrebare:
În anunțul de participare sunt grupate într-un singur lot bunuri complet diferite, care au fost indicate în caietul de sarcini. Din acest motiv, vă rugăm să realizați divizarea pe loturi a bunurilor conform art 39, al 2) din LP131/2015, pentru a permite participarea pe scară largă a operatorilor economici.
Răspuns (7 nov 2022, 13:03):
Autoritatea contractantă inițiază repetat procedura de achiziție pe loturi întru respectarea concurenței operatorilor economici
Data:
4 nov 2022, 15:00
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
În anunț de participare este indicat un termen fix de livrare, 20.12.2022. Acest termen nu este realizabil dacă luăm în considerare faptul că depunerea ofertelor e tocmai la 23 noiembrie+termenul de emitere a deciziei+ termenul legal de așteptare până la semnarea contractului, reiese că ne va rămâne aproximativ o săptămânpă pentru livrare , ceea ce reprezintă un termen exagerat de mic.
Vă rugăm să indicați un termen de livrare de cel puțin 30 de zile după semnarea contractului sau după intrarea acestuia în vigoare.
Răspuns (7 nov 2022, 13:02):
Termenul de livrare este determinat de condițiile proiectului, care presupune obținerea și utilizarea bunurilor solicitate în activitatea de serviciu pe durata proiectului și în cadrul temporar al activităților planificate în Republica Moldova
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK