1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2022 15:03
până la 14.11.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2022 09:30
până la 22.11.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2022, 15:03 - 14 nov 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2022, 9:30 - 22 nov 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cateter linear 40 cc 7.5 Fr. lungimea balonului -258 mm (162-183 cm)-3buc. Ce include guidewier si dilatatore cpmpatibile cu pompa Maquet CS-300
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cebuc
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2022, 15:00
Data ultimilor modificări
2 nov 2022, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
30 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21066603
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2023 00:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot. 2 Cateter IAB Linear 7.5 Fr 40 cc cu kit de insertie(162-183 cm) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare .docx
2.11.22 15:03
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare.pdf
2.11.22 15:32
documentatia standard bunuri si servicii .docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard bunuri si servicii .docx
2.11.22 15:43
duae .doc
Documentele la ofertă
-duae .doc
2.11.22 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 33 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări