1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2022 11:42
până la 11.11.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2022 13:00
până la 23.11.2022 10:00
3
Licitaţie
24.11.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 666 667 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2022, 11:42 - 11 nov 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2022, 13:00 - 23 nov 2022, 10:00
Începutul licitației: 24 nov 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), lista în Anexa nr. 1:
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 nov 2022, 11:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21066575
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023 CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 6272.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
2.11.22 11:42
DUAE Suport HD CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023
Specificaţie tehnică
Documentația standard în Word
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația standard
2.11.22 11:42
DUAE Suport HD CNAS 2023
Specificaţie tehnică
DUAE în Word
2.11.22 11:42
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
2.11.22 11:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 1 630 720 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări