Achiziţie publică
21066575
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023
1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2022 11:42
până la 11.11.2022 13:00
până la 11.11.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2022 13:00
până la 23.11.2022 10:00
până la 23.11.2022 10:00
3
Licitaţie
24.11.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 666 667 MDL
Perioada clarificărilor:
2 nov 2022, 11:42 - 11 nov 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 nov 2022, 13:00 - 23 nov 2022, 10:00
Începutul licitației:
24 nov 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), lista în Anexa nr. 1:
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 nov 2022, 11:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21066575
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023
CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 6272.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023
Specificaţie tehnică
Documentația standard în Word
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația standard
2.11.22 11:42
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
2.11.22 11:42
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Preţul ofertei:
1 630 720 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
06.12.22 09:53
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
scrisoarescrdaacsoftwaresystemsrsrlsemnat.pdf
ID: 392a454b-cda7-47ab-ad10-2b1f5e3992c6
Anunț de atribuire
6.12.22 09:53
decizia-de-atribuire53,1hardwareșisoftware2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsemnat.pdf
ID: 5c272c99-4caf-4cc1-b6f5-285630c4790b
Anunț de atribuire
6.12.22 09:53
Documentele depuse cu oferta
formularulduae_dsssemnat.pdf
ID: 5e54437c-55d9-49af-a590-f8a0ca94d3fc
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
23.11.22 10:00
formularulduae_dsisemnat.pdf
ID: 957bb7e5-b55d-45af-a5bb-3c3dd45b3a1a
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
23.11.22 10:00
garantiabancarasemnat.pdf
ID: a77ac132-91b2-4c52-8409-9aa3a5847fd8
Documente de depunere
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
23.11.22 10:00
licente_stampilatsemnat.pdf
ID: 12279fc6-55b4-4775-bce0-b5956a893598
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
anexa12_declaratieexperientasimilarasemnat.pdf
ID: 181d7593-db76-4629-ac57-22925e8b941c
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
anexa7_cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 1a41cf21-760e-494e-948d-9f9f50b04228
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
dsi_certificatdelipsarestantelor_14112022semnat.pdf
ID: 2499e8da-1a67-43c7-a2e9-e0efa63816b7
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
dss_certificatlipsarestantilor_17112022semnat.pdf
ID: 2e0b96e9-0a02-46e2-aa71-53dfb319a149
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
service-centruautorizatsemnat.pdf
ID: 2f39cc09-a090-4f33-a270-0a19b8edc886
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
declaratiebenefeciariefectivisemnat.pdf
ID: 51c2b3b7-a86a-40bf-bcbe-52e84cb67c69
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
anexa23_specificatiidepretsemnat.pdf
ID: 5c8c0866-0f8b-422f-b647-9f7a44be5b29
Propunere financiară
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
declaratiedetinereservicecentrusemnat.pdf
ID: 714380fb-3f53-496c-9159-b2e9f68661ec
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
anexa14_declaratiepersonalcalificatindomeniusemnat.pdf
ID: 7b32d2a8-77c7-41ff-9619-907d2f67cd0d
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
anexa22_specificatiitehnicesemnat(1).pdf
ID: 9eadee3d-e4d6-4955-ace2-5012c72027c0
x_technicalDocuments
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
extrasdinregistruldestatsemnat.pdf
ID: a01ed96f-3b76-4288-8b52-48491f6f39a8
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
anexa8_declaratievalabilitateoferteisemnat.pdf
ID: bbe22c79-fa55-4f95-b021-4fba4887e3a1
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: ee621ffe-8743-41a7-9d93-f1504a048af9
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
iso_semnatsemnat.pdf
ID: fa2e2b47-456e-43a6-84dd-0884330f629e
Documente de calificare
Data încărcării:
22.11.22 16:51
Data deschiderii:
25.11.22 07:53
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK