1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2022 09:04
până la 04.11.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2022 09:00
până la 07.11.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2022, 9:04 - 4 nov 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2022, 9:00 - 7 nov 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Scurtă (geacă) compoziție: 53% cotton și 47% polyester; partea de jos cu elastic; cu 2 buzunare mari pe piept, și/sau 2 buzunare laterale jos , insigna serviciului deasupra buzunarului drept; nasturi pe centru sau fermuar; densitatea țesăturii înaltă cel puțin 200 g/m2; rezistenta materialului textil la șifonare în mediu umed și uscat cusături uniforme și calitative; mărimile și culorile la se vor stabili la semnarea contractului; prezentarea mostrei în decurs de 2-3 zile de la data deschiderii procedurii;
2. pantaloni model standard/clasic, cu 2 buzunare laterale, 1 buzunar spate, compoziție: 53% cotton și 47% polyester; densitatea țesăturii înaltă cel puțin 200 g/m2; cusături uniforme și calitative; mărimile și culorile la se vor stabili la semnarea contractului; prezentarea mostrei în decurs de 2-3 zile de la data deschiderii procedurii;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2022, 8:51
Data ultimilor modificări
2 nov 2022, 13:16
Valoarea estimată (fără TVA)
11 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21066565
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
10 nov 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1: Costum (pentru serviciul pază) CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt ed participare.pdf anunt ed participare.pdf
Documentele la ofertă
-
2.11.22 09:04
anunț de participare .docx
Documentele la ofertă
-
2.11.22 09:04
tabel_oferta.xlsx
Documentele la ofertă
-
2.11.22 09:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRONA-MAXIMPEX S.R.L.

Preţul ofertei: 10 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde criteriilor de calificare și prețul oferit este cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Absolutely Safety SRL

Preţul ofertei: 11 320,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GULEOST

Preţul ofertei: 14 166,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1: Costum (pentru serviciul pază)
Data:
2 nov 2022, 13:16
Subiectul întrebării:
Cerințe prezentare mostre
Întrebare:
Bună ziua! Prezentarea mostrei în decurs de 2-3 zile de la data deschiderii procedurii se referă la: deschiderea ofertelor sau la atribuirea procedurii de achiziții?
Răspuns (2 nov 2022, 13:20):
2 zile de la data deschiderii, deschiderea este pe data de 07.11.22... respectiv mostrele pot fi prezentate pînă la data de 10.11.2022 (inclusiv).
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări