1
Perioada de actualizare
de la 31.10.2022 09:14
până la 07.11.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2022 12:00
până la 11.11.2022 12:00
3
Licitaţie
14.11.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 102 225 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2022, 9:14 - 7 nov 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2022, 12:00 - 11 nov 2022, 12:00
Începutul licitației: 14 nov 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tabletă 30 buc;
Tabletă 8 buc
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Manoli
Telefonul de contact
076700406
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2022, 8:38
Data ultimilor modificări
31 oct 2022, 14:51
Valoarea estimată (fără TVA)
102 225 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 022,25 MDL
Achizitii.md ID
21066399
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Durata contractului
13 nov 2022 09:07 - 30 dec 2022 09:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tabletă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Tabletă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.22 09:14
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.22 09:14
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.22 09:14
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.22 09:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 100 625 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1
Data:
31 oct 2022, 10:34
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (31 oct 2022, 14:49):
Bună ziua. Toată documentația necesară pentru depunerea ofertelor conform procedurii de ahiziții sunt plasate pe platformă.
Lotul 1
Data:
31 oct 2022, 17:25
Subiectul întrebării:
Documentele
Întrebare:
Este mai convenabil să completam datele într-o ofertă comercială dintr-un document Word. Dintre acele documente pe care le-ați postat, toate datele tehnice trebuie scrise manual,încă o dată, pentru o mai mare comoditate, vă rugăm să postați un document în Word cu parametrii tehnici. Multumesc pentru intelegere
Răspuns (1 nov 2022, 15:10):
Bună ziua. Toată documentația necesară pentru depunerea ofertelor conform procedurii de ahiziții sunt plasate pe platformă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări