1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2022 13:13
până la 01.11.2022 15:53
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2022 15:53
până la 04.11.2022 15:53
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 55 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2022, 13:13 - 1 nov 2022, 15:53
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2022, 15:53 - 4 nov 2022, 15:53
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sesiuni de sensibilizare, pitch training, Lean Canvas și mentorat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str. Stefan cel Mare si Sfant 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ambroci Victor
Telefonul de contact
060888614
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2022, 12:48
Data ultimilor modificări
31 oct 2022, 15:53
Valoarea estimată (fără TVA)
55 000 MDL
Achizitii.md ID
21066329
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str. Stefan cel Mare si Sfant 9
Durata contractului
5 nov 2022 13:09 - 30 dec 2022 13:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță și mentorat CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Numar
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare iac.semnat.pdf anunt_de_participare iac.semnat.pdf
Documentele la ofertă
În anunț sunt specificate serviciile solicitate și criteriile de eligibilitate a operatorului economic / prestatorului de servicii
28.10.22 13:13
caiet de sarcini instruiri iac.semnat.pdf caiet de sarcini instruiri iac.semnat.pdf
Documentele la ofertă
În caietul de sarcini sunt specificate acțiunile de instruire și cerințele minime obligatorii
28.10.22 13:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Business Accelerator

Preţul ofertei: 53 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu Legea Nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 26 Criterii de atribuire a contractului de achiziții publice, alin.5
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Camera de Comerț și Industrie a RM

Preţul ofertei: 55 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Centrul de Informare si Sustinere a Tinerilor Economisti "CERTITUDINE"

Preţul ofertei: 490 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări