1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2022 09:35
până la 07.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2022 10:00
până la 22.11.2022 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2022, 9:35 - 7 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2022, 10:00 - 22 nov 2022, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În saci PP pînă la 6kg, HG nr.520 din 22.06.2010, Grafic de livrare: 2 ori pe lună, la comandă, până la orele 15.00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2022, 9:27
Data ultimilor modificări
1 nov 2022, 14:41
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21066302
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Covrigi uscați de tărâță fără zahar CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 verificat.docx
Documentele la ofertă
-
28.10.22 09:35
duae_ro_, printare.doc
Criterii de evaluare
-
28.10.22 09:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 4 138,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări