1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2022 09:35
până la 07.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2022 10:00
până la 22.11.2022 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2022, 9:35 - 7 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2022, 10:00 - 22 nov 2022, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ambalaj pînă la 1 kg, HG nr.205 din 11.03.2009. Grafic de livrare: 1 dată pe lună, la comandă, până la orele 15.00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2022, 9:27
Data ultimilor modificări
1 nov 2022, 14:41
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21066302
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fasole uscată întragă albă CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Mazăre uscată şlefuită jumătăți CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 verificat.docx
Documentele la ofertă
-
28.10.22 09:35
duae_ro_, printare.doc
Criterii de evaluare
-
28.10.22 09:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 4 596,94 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 4 733,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări