1
Perioada de actualizare
de la 26.10.2022 15:36
până la 04.11.2022 13:49
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2022 13:49
până la 11.11.2022 13:49
3
Licitaţie
de la 14.11.2022 12:14
până la 14.11.2022 12:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 87 500 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2022, 15:36 - 4 nov 2022, 13:49
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2022, 13:49 - 11 nov 2022, 13:49
Începutul licitației: 14 nov 2022, 12:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

A 4, categoria C. Densitate: 80 g/m2. Grosimea: 103 microni Luminozitatea: 104% Albeata: 147 (echivalent Ballet universal, Maestro standart)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Ursu
Telefonul de contact
0(22)820221
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2022, 15:21
Data ultimilor modificări
31 oct 2022, 13:47
Valoarea estimată (fără TVA)
87 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
875 MDL
Achizitii.md ID
21066190
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
15 nov 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie de copiator CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
26.10.22 15:36
duae.docx
Documentele la ofertă
-
26.10.22 15:36
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
26.10.22 15:36
pix.jpg
Ilustrare
-
31.10.22 13:39
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.22 13:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 103 650 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 106 875 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie de copiator
Data:
26 oct 2022, 16:29
Subiectul întrebării:
Valoarea subestimata
Întrebare:
Buna ziua. Valoarea estimata pentru lotul Hartia A4 clasa С este foarte mica. Pretuirle actuale sunt mai mari si vor depasi pragul admisibil stabilit in art.71 din Legea 131/2015, ceea ce va duce la anularea achizitiei. Va rugam sa consultati piata si sa revizuiti sau valoarea estimata, sau cantitatea solicitata.
Răspuns (27 oct 2022, 08:50):
Buna ziua. Evaluarea ofertelor și decizia Grupului de lucru va fi luată în conformitate cu Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări