Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21066092
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
52 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 oct 2022, 13:13 - 4 nov 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 nov 2022, 8:00 - 30 nov 2022, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Construcția unei anexe la blocul nr. 1 ,,CENTRUL NAȚIONAL DE BOLI CEREBRO-VASCULARE” al Institutului de Neurologie și Neurochirurgie “Diomid Gherman”
Informația despre anulare
Motivul anulării
Pentru înbunătățirea documentației de atribuire
Data anulării
1 nov 2022, 13:15
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Institutul de Neurologie și Neurochirurgie Institutul de Neurologie și Neurochirurgie
Telefonul de contact
(022) 82-90-16
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2022, 13:13
Data ultimilor modificări
1 nov 2022, 13:16
Achizitii.md ID
21066092
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
25 oct 2022, 15:04
Subiectul întrebării:
Vizita Obligatorie
Întrebare:
Chind va avea loc? si unde? Conform Anunt de participare ,Poz 26 ,este obligatorie - daor ca nu scrie chind.
Răspuns (26 oct 2022, 11:24):
vizita se face individual cu fiecare participant în coordonare cu inginerul șef al instituției tel.067138000
Data:
25 oct 2022, 17:11
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
Va rugam sa ne dati linkul de descarcare a documentatei de proiect. In poz.26 este scris , ca facem cunostinta cu proiectul in cadrul vizitei dar este imposibil sa faci cunostinta cu asa proiect in timp de 1 ora
Răspuns (26 oct 2022, 11:26):
Proiectul este voluminos și pe platforma de achizții nu poate fi încărcată. Soluția este doar ca să examinați proiectul la fața locului. Luați legătura cu inginerul șef tel.067138000
Data:
25 oct 2022, 17:12
Subiectul întrebării:
Perioada de clarificari
Întrebare:
Va rugam sa mariti perioada de clarificari , fiindca 9 zile din care 2 zile de odihna este putin pentru a obtine clarificarile necesare pentru acest proiect
Răspuns (26 oct 2022, 11:26):
Vom face
Data:
25 oct 2022, 17:14
Subiectul întrebării:
Vizita obligatorie
Întrebare:
In poz.26 este indicat ca Certificat pentru vizita - nu este indicata ora si data vizitei
Răspuns (26 oct 2022, 11:28):
vizita se face individual cu fiecare participant în coordonare cu inginerul șef al instituției tel.067138000
Data:
25 oct 2022, 17:56
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (26 oct 2022, 11:35):
Denumirea Băncii: Victoriabank
Codul fiscal: 1003600150602
Contul de decontare: MD52VI022511700000034MDL
Data:
27 oct 2022, 09:23
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Termenii și condițiile de executare solicitați -?
Data:
27 oct 2022, 14:01
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Citi bani sunt prevezuti pentru realizarea proiectului pe ani?
Răspuns (28 oct 2022, 13:29):
pentru anul 2022 sunt prevăzute 9 000 000 lei
Pentru anii următori în tranșe egale.
Data:
27 oct 2022, 17:35
Subiectul întrebării:
Experiență similară
Întrebare:
Conform Ordinului Nr.69 din 07.05.2021 emis de Ministerul Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, în speță pct.40 care prevede „Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13)” sau „2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13)”. Astfel, Documentația standard aprobată de organele abilitate este standard pentru toate autoritățile contractante.
Pentru a nu interpreta această modificare ca fiind favorizarea unui anumit agent economic, ceea ce ar contravine prevederilor art. 1 alin. (2) lit. b), din Leagea nr. 131 din 05.05.2015 privind achizițiile publice de lucrări „Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată, să asigure obiectivitatea şi imparțialitatea în cadrul procedurilor de achiziție publică”, solicităm aducerea cerințelor ce țin de experiența similară în conformitate cu prevederile Documentației standard, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a contesta acest subiect la organele abilitate.
Răspuns (28 oct 2022, 13:27):
În scurt timp vor fi redactate datele evidențiate de DVS, cu aducerea acestora în concordanță cu prevederile legale.
Data:
31 oct 2022, 14:59
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Întrebare:
Numărul mediu scriptic al personalului angajat în ultimii 3 ani -- (Personalul scriptic angajat reprezintă în mediu cel puțin 35 persoane pentru ultimii 3 ani – dovada prin prezentarea copiilor din Anexa nr. 6 al Situațiilor financiare pentru fiecare an (“Prezentarea situațiilor financiare” Aprobat de Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova confirmat prin aplicarea semnăturii electronice;)-- din situația financiară a fost exclusă Anexa nr.6 din anul 2020, cum facem față condițiilor solicitate?
Data:
31 oct 2022, 15:08
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Întrebare:
Punct 5.a.graficul de executare a lucrării (anexa nr. 10) - poate fi mai mic de 36 luni?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK