Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 7 111 190 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2022, 18:52 - 29 oct 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2022, 0:00 - 14 nov 2022, 2:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de constructie a retelelor de alimentare cu apa potabila a satului Frasinesti, comuna Macaresti, raionul Ungheni

Informația despre anulare
Motivul anulării
Nu a fost selectat corect tipul procedurii
Data anulării
26 oct 2022, 15:38
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3632, MOLDOVA, Ungheni, s.Măcăreşti, sat. Macaresti, r-nul Ungheni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Manciu Sergiu
Telefonul de contact
023645236
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2022, 18:52
Data ultimilor modificări
26 oct 2022, 15:39
Achizitii.md ID
21066057
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
25 oct 2022, 10:34
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Modificati va rog termenul de depunere.Conform legii trebuie sa fie cel putin 20 zile de la data publicarii. Multumesc. O zi buna.
Răspuns (26 oct 2022, 09:30):
Termenul de depunere a fost modificat
Data:
25 oct 2022, 13:07
Subiectul întrebării:
Iniţierea licitaţiei deschise
Întrebare:
Legea 131/15 Articolul 47. Iniţierea licitaţiei deschise (2) În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mică decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Solicităm modificarea datei de depunere a ofertelor în conformitate cu cadrul legal.
Răspuns (26 oct 2022, 09:30):
Termenul de depunere a fost modificat
Data:
25 oct 2022, 13:22
Subiectul întrebării:
Licitație electronică
Întrebare:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, da la calitatea ați luat-o în calcul?
Data:
25 oct 2022, 13:25
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
care-i totuși este % al garanției, 5 sau 10, faceți corectări în anunțul de participare, și anume pct. 16 sub pct. 20
Răspuns (26 oct 2022, 09:31):
Anuntul de participare a fost modificat
Data:
26 oct 2022, 12:54
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
dacă ați modificat anunțul, atunci plasați-l în sistem, să-l vedem și noi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.