Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 420 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2022, 17:22 - 2 nov 2022, 17:10
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2022, 17:10 - 14 nov 2022, 8:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adam Ana
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2022, 17:05
Data ultimilor modificări
14 nov 2022, 8:05
Achizitii.md ID
21066053
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Servicii de proiectare
Buget: 420000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Servicii de proiectare
Data:
26 oct 2022, 15:04
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Bună ziua, Solicit respectuos semnarea Anuntului de participare anexat în SIA RSAP Vă multumesc
Răspuns (27 oct 2022, 08:11):
Bună ziua. Vom semna.
Servicii de proiectare
Data:
27 oct 2022, 11:37
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Bună ziua Corectati vă rog modelul contractului anexat în documentatia standart deoarece DVS achizitionati Servicii de arhitectură şi servicii conexe, însă contractul prevede achizitia de reactivi, consumabile e.t.c. Mersi
Răspuns (2 nov 2022, 14:58):
În cadrul încheierii contractului cu operatorul economic învingător contractul model va fi ajustat conform obiectului achiziției.
Servicii de proiectare
Data:
2 nov 2022, 15:35
Subiectul întrebării:
Termenul de executie/prestare
Întrebare:
Termenul de execuție in anunt este indicat: "de comun acord în baza contractului încheiat", asta ce mai inseamna? Se vor incepe niste negocieri dupa desemnarea ofertei cistigatoare, cam aberant nu va pare? Totodata in documentatia standard indicati termen de livrare (la prestare probabil v-ati referit) pînă la 10.12.2022, pai care totusi e termenul de executie a proiectului, avind in vedere ca si informatia din documentatia de standard e aberanta deoarece nu se stie exact cind va fi semnat contractul? Va rugam sa modificati documentatia de atribuire conform normelor legislatiei in vigoare, deoarece actele anexate in prezent sunt completate gresit si duc in eroare potentialii participanti la procedura de achizitie.
Răspuns (2 nov 2022, 17:09):
Nu poți să cunoști o dată exactă când va fi semnat contractul din motive obiective (ex. posibila contestație care ar putea deplasa mult mai târziu data încheierii contractului decât a fost planificat). Respectiv nu poți să cunoști din start de când până când va fi acest termen de executare. Este ceva estimativ din motivul invocat mai sus.
Servicii de proiectare
Data:
2 nov 2022, 15:39
Subiectul întrebării:
Documentatia standard
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa modificati documentatia standard, deoarece pentru inițierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice de servicii de proiectare aste aprobat alt formular de documentatie, cu toate anexele aferente serviciilor respective. O zi buna!
Răspuns (2 nov 2022, 17:09):
Din partea Agentiei este in ordine
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.