Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21066047
1
Perioada de actualizare
de la
24.10.2022 16:00
până la 04.11.2022 09:00
până la 04.11.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.11.2022 09:00
până la 08.11.2022 10:00
până la 08.11.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
951 456 MDL
Perioada clarificărilor:
24 oct 2022, 16:00 - 4 nov 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 nov 2022, 9:00 - 8 nov 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de demolare și consolidare a imobilului amplasat la sediul Inspectoratului Național de Securitate Publică (mun. Chișinău, str. Doina 102)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2022, 16:00
Data ultimilor modificări
27 oct 2022, 12:20
Achizitii.md ID
21066047
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
27 oct 2022, 12:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz.25 Consolidare planseu CP1-1(PE12) Poz.26 RpCB04B1 prevede betonarea plnseului in cantitate de 37,2 m3 fara incuderea cofragelor si a popilor de sprijin. Rugam sa concretizati; este consolidare planseu sau pardoseli. Va multumim.
Răspuns (27 oct 2022, 13:47):
Poz.26 RpCB04B1 prevede betonarea pardoselei
Data:
1 nov 2022, 14:51
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Atasa-ți vă rog Catalogul de preturi unitare -Formular Nr 5.
Poziția nr.2 prevede montarea ușilor, iar dumneavoastră în descriere menționați DEMONTAREA. Care resurse sunt de prisos?
Răspuns (1 nov 2022, 15:29):
Se solicită demontarea. Totodată vă informăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul vă puteți apropia la adresa: mun.Chișinău, str. Octavian Goga 33 sau după caz solicitați formularul nr.5 la adresa de email aliona.vlas@igp.gov.md.
Data:
2 nov 2022, 08:53
Subiectul întrebării:
actualizare proiect
Întrebare:
buna ziua
rugam respectuos sa ne informati cind a fost elaborat proiectul, si daca devizul de cheltuieli a fost actualizat ulterior majorarii preturilor la resursele materiale, utilaje si manopera.
multumesc anticipat
Răspuns (4 nov 2022, 08:43):
Vă informăm că fiecare ofertant elaborează oferta în conformitate cu caietul de sarcini. Ofertele financiare variază în dependență de mai mulți factori, cum ar fi: beneficiu de deviz, cheltuielile de regie, etc. Totodată vă comunicăm că aveți posibilitatea ca suma ofertei să depășească suma estimativă a procedurii.
Data:
2 nov 2022, 11:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Carificați vă rog poziția (Позиция Buiandrug T-1 ( PE-10 ) ( 2 buc )) cu nr.13 din capitolul Lucrări de consolidare.
Răspuns (2 nov 2022, 11:57):
Solicităm să vă exprimați cît mai clar posibil referitor la clarificarea pozițiilor. Pentru clarificarea pozițiilor aveți posibilitatea să faceți cunoștință cu proiectul.
Data:
2 nov 2022, 12:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Stimată autoritate, de ce vă eschivați de la cadrul legal? Vă menționăm că conform alin. 2, art.35, al Legii 131 din 03.07.2015 ”Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată…”, la fel în conformitate cu art. 37 alin 1, care relatează “Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite” precum și alin. 2 și îndeosebi alin.9 al aseiași legi “Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici“, și în baza HG 638 din 26.08.2020 art. 24 “Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției”. În temeiul celor expuse, solicităm prezentarea Caietului de sarcini desfășurat (sau Formularul F5) cu descrierea completă a resurselor aplicate în caz contrar, în baza art.4 alin. (3) și art.82 alin (1) din Legea 131/2015 vom fi nevoiți să contestăm prezenta procedură.
Răspuns (2 nov 2022, 12:56):
Răspunsul oferit anterior este clar și complet și se referă strict la clarificarea adresată. Totodată din răspunsurile anterioare este clar că orice potențial participant are acces la documentația procedurii. Suplimentar pentru examinarea detailată a proiectului cu listele de resurse aveți posibilitatea de a face cunoștință la adresa indicată supra sau să solicitați formularul necesar printr-o simplă adresare pe email. Vă recomandăm să adresați clarificări la subiecte care nu sunt clare sau au loc de a fi interpretate. Referitor la pozițiile din caietul de sarcini, acestea sunt identice pentru toți și nu pot fi interpretate.
Data:
2 nov 2022, 13:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ca să fim mai expliciți. Se înțelege clar, după numărul de ordine a pozițiilor, că din Caietul de Sarcini încărcat sunt excluse poziții. Punctul 13 din Lucrări de consolidare 1. Раздел Усиление конструкций по блоку A2 ce reprezintă?????? Este denumirea capitolului sau poziție care trebuie luată în calcul (având în vedere faptul că are indicată cantitatea 2 bucăți)??? Sau trebuia sa fie și ea exclusă dar ați omis acest fapt???? Vă rog să fiți expliciți și răspunsul oferit la cerința de a încărca caietul de sarcini desfășurat ne dă de înțeles că intenționat vă eschivați de al prezenta încălcând obligațiile Dvs și drepturile noastre la o procedură și concurență transparentă. Mulțumesc.
Răspuns (2 nov 2022, 13:32):
Раздел Усиление конструкций по блоку A2 este denumirea capitolului. Pentru denumirile care nu au indicate „unitatea de măsură” și „volumul” nu este necesar ca acestea să fie incluse în ofertă. Exemplu: „Позиция Buiandrug T-1 ( PE-10 ) ( 2 buc )” este denumire, lucrările fiind descrise în următoarele poziții. Subsecvent reiterăm că autoritatea contractantă nu încalcă careva acte normative în vigoare. Aveți acces liber și gratuit să faceți cunoștință cu proiectul de execuție. Solicităm să nu aduceți acuzări nefondate în adresa autorității contractante.
Data:
2 nov 2022, 17:32
Subiectul întrebării:
Actualizarea devizului estimativ.
Întrebare:
La elaborarea ofertei, se constata un pret cu mult mai mare, decit pretul estimativ indicat in anuntul de licitatie.Solicit informatie, referitor la anul elaborarii devizului estimativ si actualizarea acestuia innainte de publicare.
Răspuns (4 nov 2022, 08:44):
Vă informăm că fiecare ofertant elaborează oferta în conformitate cu caietul de sarcini. Ofertele financiare variază în dependență de mai mulți factori, cum ar fi: beneficiu de deviz, cheltuielile de regie, etc. Totodată vă comunicăm că aveți posibilitatea ca suma ofertei să depășească suma estimativă a procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK