Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 14 925 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2022, 16:00 - 27 nov 2022, 20:33
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2022, 20:33 - 20 dec 2022, 13:33
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procurarea și instalarea panourilor informaționale TFT LCD în stațiile transportului public
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inga Aftenii
Telefonul de contact
060435352
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2022, 15:52
Data ultimilor modificări
16 dec 2022, 14:23
Valoarea estimată (fără TVA)
14 925 000 MDL
Achizitii.md ID
21065983
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
28 nov 2022 15:57 - 29 dec 2023 15:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_panouri_ 22102022.doc
Documentele la ofertă
-
22.10.22 16:00
duae panouri lcd.doc
Documentele la ofertă
-
22.10.22 16:00
cs panouri.pdf cs panouri.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.22 20:33
Documentele lotului
duae panouri lcd.doc
-
22.10.22 16:00
ds_panouri_ 22102022.doc
-
22.10.22 16:00
cs panouri.pdf
-
25.11.22 20:33
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Procurarea și instalarea panourilor informaționale în stațiile transportului public
Data:
2 nov 2022, 14:51
Subiectul întrebării:
Sursa de energie electrica.
Întrebare:
Buna ziua. Va rog se indicati modul prin care va fi conectata toata solutia/infrastructura la energia electrica? Daca este nevoie de a proteja solutia prin UPS? Daca da atunci care ar fi timpul autonom de lucru? Multumim anticipat.
Răspuns (7 nov 2022, 16:57):
Energia electrica va fi asigurata de Beneficiar. Modalitatea de protejare a echipamentului din panou rămâne la discreția Contractantului. Regim autonom de lucru nu este prevăzut in condiții tehnice. Conform anexei din specificația tehnica: - locul de montare va fi asigurat cu energie electrică conform caracteristicelor tehnice a echipamentului de către Beneficiar
Procurarea și instalarea panourilor informaționale în stațiile transportului public
Data:
2 nov 2022, 14:57
Subiectul întrebării:
Modalitatea a transferului de date.
Întrebare:
Buna ziua. Cum va fi organizat transferul de date cu serverul central? Daca prin intermediul tehnologiei LTE, cine suporta cheltuieile pentru transfer de date?
Răspuns (7 nov 2022, 16:58):
Panou informativ va avea acces la Internet prin Ethernet. Cheltuieli pentru transfer de date vor fi suportate de Beneficiar. Conform anexei din specificația tehnica: - locul de montare va fi asigurat cu conexiune Internet de către Beneficiar
Procurarea și instalarea panourilor informaționale în stațiile transportului public
Data:
2 nov 2022, 15:00
Subiectul întrebării:
Server pentru prelucrarea datelor.
Întrebare:
Buna ziua! Softul specializat trebuie sa fie instalat pe server sau masina viruala. Unde trebuie se afla fizic? Serverul dat este partea de MCloud?
Răspuns (7 nov 2022, 16:58):
Conform anexei din specificația tehnica: - Sistemul central se va instala pe echipamentul Beneficiarului - Sistemul central se va fi găzduit în data-centrul Beneficiarului
Procurarea și instalarea panourilor informaționale în stațiile transportului public
Data:
8 nov 2022, 21:27
Subiectul întrebării:
Modul de evaluare propunere Tehnică ?
Întrebare:
1) 13. DISPOZIŢII FINALE 3.29 13.1. Următoarele documente vor fi citite şi vor fi interpretate ca fiind parte integrantă a prezentului contract: a) a) Caietul de sarcini; b) b) Propunerea tehnică; c) c) Propunerea financiară; Conform acestui punct observăm că caietul de sarcini este o parte componentă a prezentului contract Propunerea financiară va fi argumentată prin propunere tehnică care la rîndul său reprezintă deviz de cheltuieli, Deviz de cheltuieli la rîndul său se elaborează prin completarea caietului de sarcini propus de către beneficiar, în lipsa caietului de sarcini elaborat de către beneficiar fiecare operator își deduce tipuri de lucrări executate individual, aici vor fi prezente conflicte de concurență, exemplu fiecare stație fiind individuală un operator va calcula lungimea medie a cablurilor cu lungime de 20 m.l amenajat la adîncimea de 0.75m pe cînd alt operator economic va prezenta 40m.l de cablu amenajat la dîncimea de 0,1 m.l Restabilirea zonelor de amplasare a cablurilor va fi deferită în acest caz care este formula de calculare a operatorului cu cea mai bună soluție tehnică, doar după preț, 2) Caietul de sarcini nu poate fi componentă contractului, pe cînd deviz de cheltuieli prezentat lnformație necesară pentru atașare la contract, caietul de sarcini este parte documentală legată de Beneficiar iar dacă benficiarul nu prezintă acesta la publicare licitației cum acesta poate fi solicitat de la antreprenor, dacă acestea sunt particulare de la fiecare antreprenor în dependența de presupunerele acestora
Răspuns (25 nov 2022, 20:29):
documentatia de atribuire a fost actualizata
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări