1
Perioada de actualizare
de la 19.10.2022 13:46
până la 21.10.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.10.2022 14:00
până la 01.11.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 39 704,16 MDL
Perioada clarificărilor: 19 oct 2022, 13:46 - 21 oct 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2022, 14:00 - 1 nov 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Accesorii de birou - rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Psenitchi Olesea
Telefonul de contact
060666618
Datele achizitiei
Data publicării
19 oct 2022, 13:16
Data ultimilor modificări
20 oct 2022, 9:57
Valoarea estimată (fără TVA)
39 704,16 MDL
Achizitii.md ID
21065782
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Durata contractului
3 nov 2022 13:45 - 30 dec 2022 13:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Accesorii de birou - rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 59.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificații de preț_ accesorii birou.xlsx
Documentele la ofertă
Specificații de preț, conform Anexei nr. 1 la Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021 (anexa nr. 23)
19.10.22 13:46
specificații tehnice_ accesorii birou.xlsx
Specificaţie tehnică
Specificații tehnice, conform Anexei nr. 1 la Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021 (anexa nr. 22)
19.10.22 13:46
anunt de participare_accesorii de birou.signed.pdf anunt de participare_accesorii de birou.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare privind achiziționarea accesoriilor de birou
19.10.22 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 37 061 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru pentru achiziții publice al Direcției generale finanțe a Consiliului municipal Chișinău din 03 noiembrie 2022.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 37 471,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări