1
Perioada de actualizare
de la 19.10.2022 10:27
până la 31.10.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.10.2022 09:00
până la 03.11.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 62 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 oct 2022, 10:27 - 31 oct 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 oct 2022, 9:00 - 3 nov 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație și întreținere a automobilelor de model Skoda
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Baciu Vitalie
Telefonul de contact
022254898
Datele achizitiei
Data publicării
19 oct 2022, 10:15
Data ultimilor modificări
27 oct 2022, 13:31
Valoarea estimată (fără TVA)
62 500 MDL
Achizitii.md ID
21065763
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Durata contractului
7 nov 2022 10:27 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație și întreținere a automobilelor de model Skoda CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
19.10.22 10:27
anexa nr.2.docx
Specificaţie tehnică
-
19.10.22 10:27
specificațiile tehnice la caietul de sarcini .docx
Specificaţie tehnică
-
27.10.22 13:31
documentația standard bunuri-servicii.docx
Documentele la ofertă
-
27.10.22 13:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tudomar & CO SRL

Preţul ofertei: 370 175,77 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 399 235,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări