1
Perioada de actualizare
de la 19.10.2022 08:02
până la 31.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.10.2022 10:00
până la 03.11.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 132 270 MDL
Perioada clarificărilor: 19 oct 2022, 8:02 - 31 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 oct 2022, 10:00 - 3 nov 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anuntului de participare și Caietul de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37367455531
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 oct 2022, 9:54
Valoarea estimată (fără TVA)
132 270 MDL
Achizitii.md ID
21065760
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IP ODA
Durata contractului
4 nov 2022 02:00 - 30 nov 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de creare a E-portalului (a paginii web) CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Servicii de creare a ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini
Criterii de eligibilitate
Caiet de sarcinu
19.10.22 08:02
Anunț
tenderNotice
Anunt
19.10.22 08:02
HEGO-clarificări
Clarificări pentru participanți
Clarificări
26.10.22 09:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 130 520 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
Data:
21 oct 2022, 22:25
Subiectul întrebării:
Concretizari
Întrebare:
Mentenanța Business E-portalului HEGO, pe durata de 36 lui de la lansare, conform cerințelor stabilite de proiectul HEGO Care sunt aceste cerinte ? Pagina web a Business E-portalului HEGO trebuie să fie structurată și reprezentativă conform scopului proiectului HEGO Pagina web trebuie să fie conform scopului proiectului HEGO. asta cum ? Operatorul economic responsabil de crearea E-portalului HEGO, la solicitarea I.P. ODA și recomandările partenerilor de proiect, va opera modificările solicitate, în termeni rezonabili, pe o durată de 36 de luni de la semnarea actului de predare-primire a Business E-portalului HEGO. Dezvoltatorul va fi obligat pe perioada a 3 ani sa opereze modificari, la solicitarea Beneficiarului ? E-portalul va fi asigurat cu un grad înalt de securitate, ..., cât şi a introducerii de informații eronate în mod întâmplător sau intenționat Cum Dezvoltatorul site-ului poate asigura introducerea informatiei veridice ? Autentificarea și autorizarea informației Cum vedeti realizarea acestei solicitari ? Procesul de testare se va efectua conform Planului de testare care este planul ? Toate lucrările necesare pentru interconectarea în infrastructura existentă a I.P. ODA vor fi îndeplinite din contul Furnizorului. In ce consta interconectarea ? Sarcina tehnica ? ... "ajustarea acestuia în caz de modificare a cadrului normativ-juridic." De cate ori se va modifica cadrul legal, de atatea ori urmeaza sa fie facute modificari ? Aceasta s-ar include in notiunea de "mentenanta" ? Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor; Care sunt criteriile minime ? Ce presupune "profilul comercial" ? Ce presupune in conceptia dvs "“Harta interactivă"? Care sunt functionalitatile acesteia ? "Ofertă comercială" - componentele acesteia ? Interacțiunile între utilizatorii înregistrați. - detalizati va rog Formularul pentru crearea profilului comercial al utilizatorului va fi creat de compania prestatoare de servicii în baza modelului pregătit de I.P. ODA. Oferiti mai multe detalii, nu e clar ce presupune formularul Mentenanța Business E-portalului HEGO pe o durată de minimum 36 luni din data semnării actului de predare-primire a serviciilor prestate. Ce presupune mentenanta ? GHIDUL DE UTILIZARE Ghidul va descrie detaliat grupurile țintă ale Proiectului HEGO Dezvoltatorul platformei e obligat sa descrie grupul tinta ??? Validarea instalării aplicației eportalului pe telefon sau computer Asta ar presupune elaborarea unei aplicatii ?
Răspuns (26 oct 2022, 08:10):
Mentenanța va fi efectuată în conformitate cu pct. F din caietul de sarcini: F. Mentenanță și consultanță tehnică După semnarea actului de predare-primire, va fi asigurată asistența tehnică și garanția pe parcursul perioadei de 36 luni, conform cerințelor de proiect. 1) Furnizorul trebuie să fie disponibil pentru recepționarea şi soluționarea cererilor de suport în regim de 8/5 (8 ore pe zi, 5 zile lucrătoare) 08.00 - 17.00, ora Chișinăului. 2) Mentenanța trebuie să fie asigurată prin respectarea următorului nivel de deservire:  Deservirea Critică - 8/5, timp de reacție - 1 oră, timp de răspuns - 2 ore, timpul de remediere - 3 ore.  Deservirea Standard - 8/5. Timpul de reacție trebuie să fie < 4 ore după înregistrarea cererilor de suport. Timpul de răspuns (timpul minim pentru prezentarea unui scenariu de remediere a incidentului) nu trebuie să depășească 2 zile lucrătoare. 5.2.2. Pentru comunicarea cu furnizorul şi înregistrarea cererilor de suport (service desk) în contractul de deservire vor fi indicate: a) Numărul unic de telefon şi fax al serviciului de suport; b) Lista persoanelor responsabile pe tip de incident şi telefoanele de contact ale acestora; c) Adresa de poştă electronică unică pentru expedierea cererilor de suport şi/sau adresa web interfeţei serviciului de asistenţă (service desk); d) Conectarea la forumul producătorului privind suportul tehnic, după caz; e) Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor; f) Lista de contacte pentru adresările directe la producători.
Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
Data:
21 oct 2022, 22:28
Subiectul întrebării:
CONCRETIZARI
Întrebare:
&lt;br&gt;Mentenanța Business E-portalului HEGO, pe durata de 36 lui de la lansare, conform cerințelor stabilite de proiectul HEGO &lt;br&gt;Care sunt aceste cerinte ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Pagina web a Business E-portalului HEGO trebuie să fie structurată și reprezentativă conformscopului proiectului HEGO &lt;br&gt;Pagina web trebuie să fie conform scopului proiectului HEGO. asta cum ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Operatorul economic responsabil de crearea E-portalului HEGO, la solicitarea I.P. ODA și recomandările partenerilor de proiect, va opera modificările solicitate, în termeni rezonabili, pe o durată de 36 de luni de la semnarea actului de predare-primire a Business E-portalului HEGO. &lt;br&gt;Dezvoltatorul va fi obligat pe perioada a 3 ani sa opereze modificari, la solicitarea Beneficiarului ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;E-portalul va fi asigurat cu un grad înalt de securitate, ..., cât şi a introducerii de informații eronate în mod întâmplător sau intenționat &lt;br&gt;Cum Dezvoltatorul site-ului poate asigura introducerea informatiei veridice ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Autentificarea și autorizarea informației &lt;br&gt;Cum vedeti realizarea acestei solicitari ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Procesul de testare se va efectua conform Planului de testare &lt;br&gt;care este planul ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Toate lucrările necesare pentru interconectarea în infrastructura existentă a I.P. ODA vor fi îndeplinite din contul Furnizorului. &lt;br&gt;In ce consta interconectarea ? &lt;br&gt;Sarcina tehnica ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;... &quot;ajustarea acestuia în caz de modificare a cadrului normativ-juridic.&quot; &lt;br&gt;De cate ori se va modifica cadrul legal, de atatea ori urmeaza sa fie facute modificari ? &lt;br&gt;Aceasta s-ar include in notiunea de &quot;mentenanta&quot; ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor; &lt;br&gt;Care sunt criteriile minime ? &lt;br&gt; &lt;br&gt;&lt;br&gt;Ce presupune &quot;profilul comercial&quot; ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Ce presupune in conceptia dvs &quot;“Harta interactivă&quot;? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Care sunt functionalitatile acesteia ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;&quot;Ofertă comercială&quot; - componentele acesteia ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Interacțiunile între utilizatorii înregistrați. - detalizati va rog &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Formularul pentru crearea profilului comercial al utilizatorului va fi creat de compania prestatoare de servicii în baza modelului pregătit de I.P. ODA. &lt;br&gt;Oferiti mai multe detalii, nu e clar ce presupune formularul &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Mentenanța Business E-portalului HEGO pe o durată de minimum 36 luni din data semnării actului de predare-primire a serviciilor prestate. &lt;br&gt;Ce presupune mentenanta ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt; &lt;br&gt;GHIDUL DE UTILIZARE &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Ghidul va descrie detaliat grupurile țintă ale Proiectului HEGO &lt;br&gt;Dezvoltatorul platformei e obligat sa descrie grupul tinta ??? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Validarea instalării aplicației eportalului pe telefon sau computer &lt;br&gt;Asta ar presupune elaborarea unei aplicatii ?
Răspuns (26 oct 2022, 08:14):
Răspunsurile le găsiți anexate în SIA RSAP
Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
Data:
21 oct 2022, 22:41
Subiectul întrebării:
???
Întrebare:
prea putine informatii concrete, specificari expres. multe necunoscute si toate variabile. informati toata urmeaza sa fie permenent livrata in 2 limbi ?!
Răspuns (26 oct 2022, 08:15):
Răspunsurile le găsiți anexate în SIA RSAP
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări