1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2022 16:20
până la 27.10.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2022 11:00
până la 07.11.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 23 340 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2022, 16:20 - 27 oct 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2022, 11:00 - 7 nov 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 5: Componente de rezervă pentru servere – producător Hitachi sau similar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 oct 2022, 9:37
Valoarea estimată (fără TVA)
23 340 MDL
Achizitii.md ID
21065690
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
21 nov 2022 02:00 - 19 ian 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5.1 HDD pentru Hitachi VSP CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
17.10.22 16:20
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
17.10.22 16:20
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
17.10.22 16:20
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.10.22 16:20
Documentatie standard
Documentele la ofertă
Documentația standard_18.10.2022
18.10.22 09:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 29 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu a fost elaborată şi prezentată în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări