1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2022 16:20
până la 27.10.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2022 11:00
până la 07.11.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 48 800 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2022, 16:20 - 27 oct 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2022, 11:00 - 7 nov 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 2: Componente de rezervă pentru servere – producător Fortigate sau similar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 oct 2022, 9:37
Valoarea estimată (fără TVA)
48 800 MDL
Achizitii.md ID
21065690
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
21 nov 2022 02:00 - 19 ian 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.1 PSU pentru Fortigate 500E CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
17.10.22 16:20
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
17.10.22 16:20
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
17.10.22 16:20
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.10.22 16:20
Documentatie standard
Documentele la ofertă
Documentația standard_18.10.2022
18.10.22 09:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 65 866,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta depăşește cu 30% valoarea estimată a achiziţiei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 81 120 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta depăşește cu 30% valoarea estimată a achiziţiei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări