1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2022 14:28
până la 22.10.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2022 09:00
până la 25.10.2022 09:00
3
Licitaţie
26.10.2022 12:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2022, 14:28 - 22 oct 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2022, 9:00 - 25 oct 2022, 9:00
Începutul licitației: 26 oct 2022, 12:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pantofi din piele naturală (bărbați) Pantofii sunt confecționați din piele de culoare neagră și sunt constituiți din două ansambluri: superior și inferior. Ansamblul superior este format din două subansambluri: exterior, interior și căptușeală. Subansamblul exterior este alcătuit din căpută, carâmb, ștaif exterior și limbă, iar cel intermediar – din bombeu și ștaif. Subansamblul interior este executat din piele naturală. Ansamblul inferior este format din trei subansambluri: exterior, interior și intermediar. Subansamblul interior este format din branț și întăritură de branț. Subansamblul intermediar se constituie din branț, semibranț și glenc metallic. Ansamblul inferior se îmbină cu ansamblul superior prin lipire. Încheierea pantofilor se realizează cu șireturi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Radu Rața
Telefonul de contact
068500730
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2022, 13:28
Data ultimilor modificări
18 oct 2022, 9:55
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21065628
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
15 nov 2022 13:33 - 31 aug 2023 14:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 13 Pantofi (pentru serviciu pază) CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.10.22 14:28
anunt imbracaminte.pdf anunt imbracaminte.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.22 14:28
doc standard bunuri-servicii.doc
Documentele la ofertă
-
17.10.22 14:28
f 23 - financiar.docx
Documentele la ofertă
-
17.10.22 14:28
f 22 - tehnic.docx
Documentele la ofertă
-
17.10.22 14:28
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
17.10.22 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Absolutely Safety SRL

Preţul ofertei: 7 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări