1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2022 14:50
până la 12.10.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.10.2022 09:00
până la 18.10.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 19.10.2022 14:00
până la 19.10.2022 15:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 474 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2022, 14:50 - 12 oct 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 oct 2022, 9:00 - 18 oct 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse parafarmaceutice - 2022 (3)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2022, 14:50
Data ultimilor modificări
10 oct 2022, 13:35
Achizitii.md ID
21065285
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
9.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
7.10.22 14:50
8.duae (new 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
7.10.22 14:50
7.doc. standard new 21065285.docx
Documentele la ofertă
-
7.10.22 14:50
Data:
10 oct 2022, 13:35
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Metoda și condițiile de plată: – Prin transfer, în termen de 90 zile, după prezentarea facturii
Întrebare:
Solicitam micsorare termenului de plată pina la 30 de zile.
Răspuns (10 oct 2022, 13:43):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
10 oct 2022, 13:47
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: la comandă, după necesități, în decurs de 24 ore, pe parcursul anului 2022
Întrebare:
Solicitam modificarea termenului de livrare pina la 20 de zile, care este un termen adecvat, comod si rational pentru toti OE. Cea mai buna solutie va fi livrare prin transe (una sau doua), care va asigura ca toate cantitatile contractate pentru fiecare LOT va fi realizate pe marginea contractului incheiat.
Răspuns (10 oct 2022, 13:48):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
10 oct 2022, 14:02
Subiectul întrebării:
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Întrebare:
Se pare că răspunsurile la toate solicitările sunt generate de un bot, care nu poate înțelege esența întrebărilor și nu poate găsi o cale pentru o soluție reciproc avantajoasă. În caz contrar, vă rugăm să dați un semn că toate aceste răspunsuri nu au fost generate de mașină. În licitația sunt punctele, care sunt convenabile doar pentru autoritatea contractantă. Termene scurte de livrare (24 de ore de la data solicitării) și termene foarte lungi de plată (90 de zile) și nicio garanție că toate bunurile vor fi achiziționate. Vă rugăm să optimizați aceste condiții conform propunerilor făcute mai sus.
Răspuns (10 oct 2022, 14:12):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Solicităm să vă conformați cerințelor indicate în documentație, ce au fost intocmite în conformitate cu necesitățile instituției.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.