Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 245 446,67 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2022, 8:53 - 17 oct 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2022, 8:00 - 11 nov 2022, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a rețelei de canalizare și stației de pompare în sectorul 104 al or. Cantemir
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform art. 71, alin. 1 lit.d) oferta de preț înaintată de către ofertant este mai mare decât bugetul disponibil al AC pentru îndeplinirea contractului.
Data anulării
11 nov 2022, 15:39
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Puică Tatiana
Telefonul de contact
78308494
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2022, 8:53
Data ultimilor modificări
11 nov 2022, 15:39
Achizitii.md ID
21065162
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
9 oct 2022, 17:01
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Anuntul dvs nu este complet, plasati va rog altul corect.
Răspuns (10 oct 2022, 09:57):
Bunu dimineața, anunțul de participare plasat este corect. Dacă d-stră aveți nevoie de setul de acte necesar la depunearea și depunerea ofertelor și evaluare le găsiți în caietul de sarcini. Dacă aveți alte întrebări care nu le găsiți puteți telefona persoana responsabilă 078308494 Tatiana.
Data:
9 oct 2022, 17:04
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, in baza la ce solicitati 6mil lei bani disponibili pentru creditarea totala a obiectului dat??
Răspuns (10 oct 2022, 10:00):
Prin demonstrarea diponibilității de sursele financiare și anume, 6 mil lei autoritatea contractantă se asigură că ofertantul are capacitatea financiară să execute lucrările din surse proprii până la achitarea lucrărilor de către AC.
Data:
10 oct 2022, 11:18
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Atunci ce suma alocata aveti dispobila pentru anul 2022, daca solicitati creditarea totala a obiectului dat, fara nici o baza legala?
Răspuns (10 oct 2022, 15:33):
Conform art. 18 al Legii131/2015 la criteriile de calificare lit. c) prevede capacitatea economică şi financiară; în aceeași ordine de idei prevederilor alin. 1, 2 al art. 21 stipulează expres modul de demonstrare și necesitatea.
Data:
10 oct 2022, 15:52
Subiectul întrebării:
Suma
Întrebare:
Va rugam sa raspundeti concret la intrebari pentru a evita un dialog aici, ce suma aveti alocata pentru anul 2022??
Răspuns (10 oct 2022, 16:55):
Conform legii autoritatea contractantă nu poate anunța o achiziție fără disponibilitatea surselor financiare. În cazul nostru, dacă ați luat cunoștință în detaliu cu anunțul de participare la punctul Alte informații relevante este specificat faptul că lucrările se vor executa în urma implementării proiectului finanțat de ONDRL, ulterior finanțatorul va aloca suma solicitată de către AC la etapa de semnare a contractului. După termenii de care dispunem semnarea contractului în cel mai bun caz va fi la finele lunii noiembrie. Ulterior nu înțelegem nici întrebările d-stră vis-a-vis de interesul de a afla alocațiile AC. Vă rugăm să nu mai expuneți așa gen de întrebări aici în sistem, cum am menționat mai sus puteți să apelați direct persoana responsabilă.
Data:
10 oct 2022, 20:18
Subiectul întrebării:
Suma
Întrebare:
Dvs nu doriti sau evitati sa raspundeti concret la intrebarile noastre? Logica este foarte simpla, sa vedem citi bani aveti alocati pentru anul 2022, pentru a face legatura cu solicitarea Dvs de 6 milioane lei disponibili (creditarea totala a obiectului care se va efectua multianual), ca ulterior sa vedem daca avem baza legala pentru a contesta documentatia Dvs sau nu. Deci ce suma aveti alocata?? Atita timp cit sunt intrebari, avem tot dreptul de a va solicita clarificari aici pe platforma.
Răspuns (11 oct 2022, 11:13):
Multstimate potențial ofertant după cum am specificat mai sus lucrările supuse achiziționării vor fi finanțate totalmente în cadrul proiectului :„Construcția rețelei de canalizare și a stației de pompare în sectorul 104 din orașul Cantemir”, finanțat de IP ONDRL, în cadrul Programului ”Satul European„ , în baza contractului nr. 19-S11177DL-2022. După finalizarea procedurii la cererea AC Oficiul Național de Dezvoltare Rurală va transfera către AC suma solicitată. Suma publicată este fără TVA, ulterior cu TVA va fi 6 mln. așa că suma solicitată nu reprezintă nici o încălcare legală.
Data:
11 oct 2022, 13:21
Subiectul întrebării:
Suma
Întrebare:
Deci sa intelegem ca aveti acoperire financiara TOTALA pe parcursul anului 2022 de peste 6mln lei la obiectul dat corect?
Răspuns (11 oct 2022, 15:01):
Da.
Data:
11 oct 2022, 21:00
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In cazul cand firma castigatoare valorifica spre exemplu intro luna lucrari de un milion de lei, se semneaza toate actele, inclusiv factura pentru suma data, AC transfera suma intrun termen rezonabil, respectiv OE are baza financiara garantata pentru executarea urmatoarelor lucrari, care este nevesitatea impunerii de a detine tocmai 6 mil de lei, ori se creaza impresia ca dvs doriti ca obiectul sa fie executat integral din banii OR, dar achitarea cand a da cel de sus. Repet, in cazul cand fiecare parte a proiectului isi indeplineste obligatiunile corect si fara intarziere, inclusiv achitarea lucrarilor receptionate, nu este imperativ necesar de a cere tocmai asa suma, este arhisufucient de exemplu un milion de lei pentru prima etapa, pana la achitarea acestora, si purcederea la alta etapa.
Răspuns (12 oct 2022, 09:36):
În cazul în care compania va executa lucrările în timp de o lună la prezentarea de către acestea a tuturor actelor confirmatoare, AC solicită finanțarea de la finanțator și în termenii legali va face achitarea. Ca să fie clar anexăm aici un extras din contractul de grant unde sunt expuse detalii privind plățile către beneficiar: 4.2.Pentru primirea unei plăți, Beneficiarul va prezenta Finanțatorului o solicitare de efectuare a plăților la care va anexa următoarele documente: (1)Pentru lucrări: - Factura fiscală – copie; - Nota informativă privind valoarea lucrărilor executate (formular interdepartamental tipizat nr.C3) – original; - Procesul verbal de recepție a lucrărilor (formular interdepartamental tipizat nr.C2n) – original; - Devizul local de resurse / Borderoul de resurse (Forma 3) – original; - Catalogul de prețuri unitare (Forma 5) – original; - Extrasul din cartea tehnică – copie, pentru lucrările executate în perioada facturată; - Raportul narativ al responsabilului tehnic privind calitatea lucrărilor facturate – copie.
Data:
12 oct 2022, 09:07
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Tocmai asta am incercat si noi sa clarificam, insa din raspunsul mai sus, autoritatea contractanta a confirmat ca are toata suma disponibila pentru finantare totala a obiectului, deci nu are nici un motiv de retinere a platii pentru lucrarile care vor fi executate, fie de 1 milion sau 6. Cu asa raspuns avem baza legala ca fiecare parte sa raspunda ulterior pentru obligatiunile sale.
Răspuns (12 oct 2022, 09:41):
Și noi trebuie să ne asigurăm că compania care va executa lucrările are capacitatea economică și tehnică.
Data:
12 oct 2022, 10:48
Subiectul întrebării:
Deviz
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa adaugati F1 pentru Statia de pompare Nr. 2. Retele electrice externe si F1 pentru Statia de pompare Nr.2. Дизель-генераторная установка на 60кВА, deoarece la anunt este anexat doar F5 pentru ambele devize.
Răspuns (12 oct 2022, 10:57):
În setul de acte anexa sunt un șir de anexe (anexaF1,anexe F5). Noi nu avem posibilitatea tehnică să anexăm acte după publicare sau în clarificări. Dacă ceva nu găsiți telefonați 078308494 Tatiana și ulterior vă voi transmite prin email.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.