1
Perioada de actualizare
de la 06.10.2022 09:27
până la 20.10.2022 15:51
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2022 15:51
până la 30.10.2022 14:51
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 519 200 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2022, 9:27 - 20 oct 2022, 15:51
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2022, 15:51 - 30 oct 2022, 14:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5039, MOLDOVA, Floreşti, s.Trifăneşti (r-l Floreşti), s.Trifăneşti, r-nul Floreşti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Boicu Vitalie
Telefonul de contact
+37379336254
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2022, 9:27
Data ultimilor modificări
18 oct 2022, 15:51
Achizitii.md ID
21065148
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
6.10.22 09:27
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
6.10.22 09:27
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
6.10.22 18:31
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
6.10.22 18:31
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.22 08:40
ds_lucrari.semnat.pdf ds_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.22 08:40
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
18.10.22 15:51
Data:
6 oct 2022, 09:45
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, Explicati-ne va rog, in baza carui act normativ solicitat "Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani 10000000 lei" daca licitatia este de 4519200 lei? Va rugam sa modificati cifra medie din 10000000 in 5000000 lei. In caz contrar, vom fi nevoiti sa contestam cerintele caietului de sarcini. Va multumim!
Răspuns (6 oct 2022, 18:38):
Mulțumesc de întrebare, Anunțul de participare și DUAE au fost modificate referitor de cifra medie de afaceri.
Data:
12 oct 2022, 12:17
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
În calitate de învelitoare a acoperișului a fost prevăzută țiglă metalică metalică cu grosimea metalului de 0,55 mm. Acest gen de material pe stocuri la producători nu este, se aduce la comandă și costă destul de scump. Totodată, la toate obiectele sociale, inclusiv cele finanțate din surse bugetare, se montează țiglă metalică cu grosimea de 0,45 mm, cu un termen de garanție pentru material de minim 10 ani. În acest context, solicităm corectarea grosimii țiglei metalice de la 0,55 mm la 0,45 mm.
Răspuns (13 oct 2022, 11:24):
Mulțumim de întrebare, se va modifica Caietul de sarcini referitor la grosimea țiglei metalice din 0,55 mm la 0,45 mm a fost o eroare tehnică la elaborarea Caietului de sarcini
Data:
14 oct 2022, 15:43
Subiectul întrebării:
garantia de executie a contractului
Întrebare:
In tabelul din anuntul de participare documentele prezentate la Licitatie Publica se intilneste si Garantia de buna executie a contractului, Aceste document se elibereaza de o banca sau se transfera de operatorul economic cistigator doar dupa incheierea contractului, Cum poate fi anexat la oferta? Daca nu v-a exista in pachetul de documente este motiv de descalificare?
Răspuns (16 oct 2022, 09:59):
Garanția de bună execuție a contractului, în cuantum de 5% din valoarea contractului. prin transfer la contul AC conform următorului cont IBAN:MD82TRPCDM518410A01992AA Cod fiscal : 1007601008476 Banca: MF-TR Nord, copia extrasului de transfer semnat electronic, Garanția de bună execuţie va fi restituită după semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor P.S. Garanția de bună execuție se mai completează in anexa Formularului ofertei F3.1
Data:
14 oct 2022, 15:47
Subiectul întrebării:
Declaratia
Întrebare:
De ce DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, nu este stipulata in anunt?
Răspuns (16 oct 2022, 10:03):
DECLARAŢIA privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice DECLARAŢIA Numai pentru ofertantul declarat câștigător al procedurii, în Anunțul de particpare pct.15 tabel criterii de calificare pct 31
Data:
14 oct 2022, 15:50
Subiectul întrebării:
Declaratie
Întrebare:
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani si iarasi ati indicat in tabel declaratia data, insa la fel se prezinta doar de operatorul economic cistigator la incheierea contractului
Răspuns (16 oct 2022, 10:05):
DECLARAŢIA privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice DECLARAŢIA Numai pentru ofertantul declarat câștigător al procedurii vedeți în Anunțul de particpare pct.15 tabel criterii de calificare pct 31
Data:
17 oct 2022, 14:56
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
La ziua de azi, nicio companie nu detine in cont suma solicitata de 500000 lei. Aceasta suma mereu intra si iese din conturile companiei. De aia, ar fi corect sa mai adaugati la aceasta cerinta, (contracte de creditare cu furnizorii de materie prima). OE care nu detin in acea zi aceasta suma in cont, sa prezinte alte surse financiare pentru realizarea lucrarilor indicate in caietul de sarcini in valoarea sumei solicitate anterior. E corect ca, sa oferiti posibilitatea tuturor OE cointeresati de aceasta procedura sa participe la l/p.
Răspuns (17 oct 2022, 16:11):
Mulţumim de întrebare! se vor efectua modificări referitor la disponibilitatea de bani lichizi.
Data:
18 oct 2022, 13:42
Subiectul întrebării:
Clarificari:ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Răspuns (18 oct 2022, 15:53):
Mulţumim de întrebare! Anunţul de participare a fost modificat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.