1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2022 16:34
până la 14.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2022 10:00
până la 20.10.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 759 500 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2022, 16:34 - 14 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2022, 10:00 - 20 oct 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Reparația capitală a acoperișului, blocul E, K, D, G al gimnazului nr.6 din str.Kiev, nr.16, mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 oct 2022, 14:17
Valoarea estimată (fără TVA)
2 759 500 MDL
Achizitii.md ID
21065029
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Kiev, nr.16, mun.Bălți
Durata contractului
24 oct 2022 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a acoperișului, blocul E, K, D, G al gimnazului nr.6 din str.Kiev, nr.16, mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.1
Documentele la ofertă
formular nr.1
4.10.22 16:34
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.5.semnat
Documentele la ofertă
formular nr.5
4.10.22 16:34
CAiet de sarcini - gimnaziul nr.6
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
4.10.22 16:34
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.1.semnat
Documentele la ofertă
formular nr.1
4.10.22 16:34
documentatia_standard_lucrari - acoperis gimnaziul nr.6
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
4.10.22 16:34
documentatia_standard_lucrari - acoperis gimnaziul nr.6.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard
4.10.22 16:34
Raport verificare.semnat
Documentele la ofertă
raport de verificare
4.10.22 16:34
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
4.10.22 16:34
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE
4.10.22 16:34
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
4.10.22 16:34
CAiet de sarcini - gimnaziul nr.6.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
4.10.22 16:34
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
4.10.22 16:34
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.5
Documentele la ofertă
formular nr.5
4.10.22 16:34
bap_nr_75_23.09.2022.semnat
Documentele la ofertă
anunt BAP
4.10.22 16:34
BLOC EK.semnat
Documentele la ofertă
proiect
5.10.22 14:50
Bloc D.semnat
Documentele la ofertă
proiect
5.10.22 14:51
dt.semnat
Documentele la ofertă
proiect
5.10.22 14:51
bloc G.semnat
Documentele la ofertă
proiect
5.10.22 14:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 954 732,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Сontractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate devizele, certificatele de la organele de control şi alte documente necesare calificării. SRL „Vladmih Company” a justificat prețul anormal de scăzut al ofertei prin salariul aplicat de 57,66 lei per h/om și coeficienții aplicați Transport 4%, Regie 10%, Beneficiu de deviz 3%. De asemenea, este menționată colaborarea cu producătorii și furnizorii de materiale de construcții, care oferă prețuri preferențiale. S-a constatat că operatorul economic SRL „Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Documentele ce constituie oferta conțin semnătura electronică validă și sînt anexate pe SIA RSAP.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 2 713 368,20 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări