1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2022 16:21
până la 14.10.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2022 12:00
până la 20.10.2022 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 280 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2022, 16:21 - 14 oct 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2022, 12:00 - 20 oct 2022, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare exterioare și interioare pentru clădirea Casei de Cultură din comuna Boldurești, raionul Nisporeni (REPETAT)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6415, MOLDOVA, Nisporeni, s.Boldureşti, satul Boldurești, raionul Nisporeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciobanu Zinaida
Telefonul de contact
060300220
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2022, 16:21
Data ultimilor modificări
5 oct 2022, 11:44
Achizitii.md ID
21065021
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard lucrări bolduresti.doc
Documentele la ofertă
-
4.10.22 16:21
caiet de sarcini (1).docx
Documentele la ofertă
-
4.10.22 16:21
duae lucrări bolduresti.doc
Documentele la ofertă
-
5.10.22 11:44
duae lucrări bolduresti.semnat (1).pdf duae lucrări bolduresti.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
5.10.22 11:44
Data:
5 oct 2022, 09:47
Subiectul întrebării:
ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Răspuns (5 oct 2022, 11:49):
Buna ziua, am luat in calcul solicitarea dvs si am efectuat modificari la documentatia de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.