Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21064910
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
806 357,83 MDL
Perioada clarificărilor:
3 oct 2022, 15:49 - 13 oct 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 oct 2022, 16:00 - 18 oct 2022, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Cartușe, piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică privind achiziționarea Cartușelor, pieselor și consumabilelor pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III, a survenit în urma evaluării documentației de atribuire pentru Lotul I, și anume prezentarea de către operatorul economic ,,AURMILION” S.R.L., a Formular (DUAE) - Documentul unic de achiziții european de tip vechi, și pentru Lotul II nu a fost depusă nici o ofertă.
Data anulării
11 nov 2022, 8:41
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2022, 15:49
Data ultimilor modificări
11 nov 2022, 8:42
Achizitii.md ID
21064910
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de reîncărcare, regenerare ( reparație) a cartușelor
Buget: 10000.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale
Buget: 796357.83 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK