Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21064903
1
Perioada de actualizare
de la
03.10.2022 15:07
până la 08.10.2022 08:30
până la 08.10.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la
08.10.2022 08:30
până la 11.10.2022 10:00
până la 11.10.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
990 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 oct 2022, 15:07 - 8 oct 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
8 oct 2022, 8:30 - 11 oct 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.149;
Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.177;
Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.177.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2022, 15:07
Data ultimilor modificări
3 oct 2022, 16:16
Achizitii.md ID
21064903
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.149.
Buget: 330000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.177.
Buget: 330000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lucrari de reparatie acoperisului la Gimnaziu „Steliana Grama”.
Buget: 330000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
3.10.22 15:07
anunt de participare.semnat (7).pdf
anunt de participare.semnat (7).pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE, INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE
3.10.22 15:07
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
3.10.22 15:07
Data:
3 oct 2022, 16:16
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Autoritatea Contractanta solicita:
1.Realizarea unei cifre medii de afaceri în ultimii 3 ani de activitate
Obligatoriu
2. Rapoartele financiare înregistrate pe ultimii trei ani de activitate.
Intrebare: In cazul in care compania este inregistrata in anul 2021, dar are o cifra de afaceri pentru anul 2021, care ar acoperi ca medie suma bugetului prezentei proceduri de achizitie pentru toti 3 ani. Deasemenea compania are proiecte finalizate in anul 2022, care depaseste cu mult suma bugetului dat. Deci compania va fi acceptata la procedura ori este neaparat sa fie in asociere ori sustinuta de tert? Rapoarte financiare neaparat pentru 3 ani ori este suficient pentru anul 2021, in cazul in care cifra medie pu 3 ani depaseste suma bugetului prezentei proceduri?
Răspuns (4 oct 2022, 08:00):
Buna ziua, da este suficient anul 2021
Data:
6 oct 2022, 20:03
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Garantia pentru oferta 1% cu TVA sau fara TVA?
Răspuns (7 oct 2022, 08:05):
Garanția pentru ofertă 1% fără TVA , de bună execuție 5% cu TVA din suma contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK