1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2022 11:18
până la 10.10.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2022 12:00
până la 17.10.2022 12:00
3
Licitaţie
18.10.2022 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 29 389,50 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2022, 11:18 - 10 oct 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 oct 2022, 12:00 - 17 oct 2022, 12:00
Începutul licitației: 18 oct 2022, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile de mentenanţă a echipamentelor climatice din încăperile tehnologice conform cerințelor indicate în Anexa nr. 2 la Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2022, 11:09
Data ultimilor modificări
3 oct 2022, 11:18
Valoarea estimată (fără TVA)
29 389,50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
293,89 MDL
Achizitii.md ID
21064881
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 nov 2022 11:15 - 30 dec 2022 11:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile de mentenanţă a echipamentelor climatice din încăperile tehnologice conform cerințelor indicate în Anexa nr. 2 la Anunțul de participare. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
3.10.22 11:18
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
3.10.22 11:18
anexa nr.2 la anuntul de participare.signed.pdf anexa nr.2 la anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr.2 la anuntul de participare.signed.pd
3.10.22 11:18
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
3.10.22 11:18
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
3.10.22 11:18
anexa nr.1 la anunt de participare.signed.pdf anexa nr.1 la anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr.1 la anunt de participare.signed.pdf
3.10.22 11:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC "Avantcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 28 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări