1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2022 11:18
până la 10.10.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2022 12:00
până la 17.10.2022 12:00
3
Licitaţie
18.10.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 195 468 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2022, 11:18 - 10 oct 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 oct 2022, 12:00 - 17 oct 2022, 12:00
Începutul licitației: 18 oct 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile de mentenanţă a echipamentelor climatice Stulz din încăperile tehnologice conform cerințelor indicate în
Anexa nr. 1 la Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2022, 11:09
Data ultimilor modificări
3 oct 2022, 11:18
Valoarea estimată (fără TVA)
195 468 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 954,68 MDL
Achizitii.md ID
21064881
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 nov 2022 11:15 - 30 dec 2022 11:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile de mentenanţă a echipamentelor climatice Stulz din încăperile tehnologice conform cerințelor indicate în Anexa nr. 1 la Anunțul de participare. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
3.10.22 11:18
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
3.10.22 11:18
anexa nr.2 la anuntul de participare.signed.pdf anexa nr.2 la anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr.2 la anuntul de participare.signed.pd
3.10.22 11:18
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
3.10.22 11:18
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
3.10.22 11:18
anexa nr.1 la anunt de participare.signed.pdf anexa nr.1 la anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr.1 la anunt de participare.signed.pdf
3.10.22 11:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC "Avantcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 195 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări