1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2022 10:53
până la 12.10.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.10.2022 11:00
până la 24.10.2022 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 399 957 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2022, 10:53 - 12 oct 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 oct 2022, 11:00 - 24 oct 2022, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Articole şi echipament de sport
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2000, MOLDOVA, Cantemir, locality, Rn. Cantemir, s.Tartaul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
lupasco vasile
Telefonul de contact
+37327377236
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 oct 2022, 8:43
Valoarea estimată (fără TVA)
399 957 MDL
Achizitii.md ID
21064869
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2000, MOLDOVA, Cantemir, s.Tartaul, satul Tartaul, raionul Cantemir
Durata contractului
27 oct 2022 03:00 - 7 nov 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articole şi echipament de sport CPV: 37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Cantitatea: 48.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
deviz f7
billOfQuantity
deviz de cheltuieli
3.10.22 10:53
caiet de sarcini
billOfQuantity
Lista de activităti
3.10.22 10:53
deviz f3
billOfQuantity
deviz de chetluieli
3.10.22 10:53
deviz f5
billOfQuantity
deviz de cheltuieli
3.10.22 10:53
buget
Specificaţie tehnică
buget proiect
3.10.22 10:53
caiet de sarcini (2).signed
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
5.10.22 09:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. ALTAPRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 374 644,16 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Suma ofertei propuse corespunde cu criteriul de selectie - cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"POWER GREEN"

Preţul ofertei: 459 404,49 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Nu corespunde critetriului de atribuire, deoarece oferta propusa depășește suma disponibilă a primăriei Tartaul pentru încheierea contractului.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări