1
Perioada de actualizare
de la 29.09.2022 11:43
până la 12.10.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 12.10.2022 10:30
până la 02.11.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 320 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 sept 2022, 11:43 - 12 oct 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 oct 2022, 10:30 - 2 nov 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dimensiuni: Lungimea minimă 180 m maxim 200 m, Lăţimea 9,7-10 cm, celuloză albă. Număr straturi minim 1, fără parfum, testată dermatologic, biodegradabilă. Pentru utilizarea în dispenserul aflat în dotare cu dimensiunile lungimea 275 mm, lăţimea 345 mm, adîncimea 132 mm. + 50 buc Dispencere universale pentru hârtie igienică rulou oferite cu titlu gratuit (transmise în proprietate spitalului). Specificația pentru dispencer: Confecţionate din plastic dur cu fixare directă pe perete, mecanism de blocare cu cheie. Dimensiuni: Înnălţimea 270-275mm, Lăţime 340-345 mm, Adîncime 130-135mm, culoare albă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cebuc
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2022, 11:38
Data ultimilor modificări
3 oct 2022, 13:52
Valoarea estimată (fără TVA)
320 000 MDL
Achizitii.md ID
21064737
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 4- Hârtie igienică – rulou CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
-
29.09.22 11:43
documentatia standard MODIFICAT .docx
Documentele la ofertă
-
3.10.22 13:52
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
3.10.22 13:52
anunț de participare modificat.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.22 13:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 398 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TORECO SRL

Preţul ofertei: 532 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ITALTEH

Preţul ofertei: 560 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări