Lucrări de reparație capitală a încăperilor nelocative a IGSU din str. Gh. Asachi 69/3, mun. Chișinău
până la 06.10.2022 13:46
până la 14.10.2022 13:46
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c480dfa3-0acf-49df-862d-3f0039b18f0a
Documentele la ofertă
-
anunt participare.pdf
anunt participare.pdf
ID: c480dfa3-0acf-49df-862d-3f0039b18f0a
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: c7175ed5-763e-4923-8a7c-6dc42de10505
Documentele la ofertă
-
caiet sarcini.pdf
caiet sarcini.pdf
ID: c7175ed5-763e-4923-8a7c-6dc42de10505
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
VERILARPROIECT
Vicoliv Grup SRL
Valdcongrup SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".