1
Perioada de actualizare
de la 23.09.2022 17:59
până la 03.10.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2022 10:30
până la 06.10.2022 13:00
3
Licitaţie
07.10.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 549 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 sept 2022, 17:59 - 3 oct 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2022, 10:30 - 6 oct 2022, 13:00
Începutul licitației: 7 oct 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Betoului necesar construirii drumurilor publice din comuna Gangura, conform deciziei 01/05 din 15.02.2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 7721, MOLDOVA, Ialoveni, s.Gangura, s. Gangura, Raionul ialoveni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Primaria Gangura Ialoveni Primaria
Telefonul de contact
026870238
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2022, 17:11
Data ultimilor modificări
29 sept 2022, 8:40
Valoarea estimată (fără TVA)
549 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 490 MDL
Achizitii.md ID
21064392
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 7721, MOLDOVA, Ialoveni, s.Gangura, s. Gangura, Raionul ialoveni
Durata contractului
10 oct 2022 17:59 - 31 dec 2022 17:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Betoului necesar construirii drumurilor publice din comuna Gangura, conform deciziei 01/05 din 15.02.2022 CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare nou.signed.pdf anunt de participare nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare nou.signed.pdf
23.09.22 17:59
duae_ro (4).signed.pdf duae_ro (4).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro (4).signed.pdf
23.09.22 17:59
documentatia standard nou.signed.pdf documentatia standard nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard nou.signed.pdf
23.09.22 17:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Service Tulis

Preţul ofertei: 590 625 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta participantului corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări