+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 23.09.2022 16:16
până la 14.10.2022 10:30
au rămas 19 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2022 10:30
până la 25.10.2022 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 9 363 308,33 MDL
Perioada clarificărilor: 23 sept 2022, 16:16 - 14 oct 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2022, 10:30 - 25 oct 2022, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Lucrari de construcție a rețelelor de canalizare în s. Mingir r-n Hîncești, etapă II
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5345, MOLDOVA, Hînceşti, s.Mingir, pr Mingir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Nistorica
Telefonul de contact
026976302
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
23 sept 2022, 16:25
Achizitii.md ID
21064376
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anuntul de participare.pdf anuntul de participare.pdf
tenderNotice
5 file
23.09.22 16:16
duae canalizare et.ii.signed.pdf duae canalizare et.ii.signed.pdf
Documentele la ofertă
17 file
23.09.22 16:16
documentatia standart lucrari (4).docx
Documentele la ofertă
56 file
23.09.22 16:16
Data:
23 sept 2022, 16:25
Subiectul întrebării:
Valoarea estimata
Întrebare:
Care este Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA?
Data:
23 sept 2022, 16:28
Subiectul întrebării:
Cazier judiciar
Întrebare:
In baza carei legi solicitati doc mentionat in anuntul de participare punct. 16.19
Data:
23 sept 2022, 16:31
Subiectul întrebării:
Informatie privind experienta similara
Întrebare:
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".