1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2022 13:59
până la 19.10.2022 17:07
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2022 17:07
până la 30.10.2022 16:07
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 667 096,66 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2022, 13:59 - 19 oct 2022, 17:07
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2022, 17:07 - 30 oct 2022, 16:07
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția clădirii administrative tip P în satul Clișova,r-nul Orhei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3521, MOLDOVA, Orhei, s.Clişova, s.Clisova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
ANA LEVINTA
Telefonul de contact
023552974
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2022, 14:08
Data ultimilor modificări
5 oct 2022, 9:41
Valoarea estimată (fără TVA)
3 667 096,66 MDL
Achizitii.md ID
21064362
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3521, MOLDOVA, Orhei, s.Clişova, s.Clisova
Durata contractului
24 oct 2022 13:57 - 31 dec 2022 13:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția clădirii administrative tip P în satul Clișova,r-nul Orhei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini clădire administrativă.signed.pdf caiet de sarcini clădire administrativă.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini clădire administrativă.
26.09.22 13:59
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
26.09.22 13:59
Documentele lotului
3 ds_lucrari clădire.signed.pdf
ds_lucrari clădire
26.09.22 13:59
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare
26.09.22 13:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 3 447 611,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări