Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21064347
1
Perioada de actualizare
de la
23.09.2022 12:36
până la 30.09.2022 11:00
până la 30.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.09.2022 11:00
până la 14.10.2022 11:00
până la 14.10.2022 11:00
3
Licitaţie
de la
17.10.2022 15:00
până la 17.10.2022 15:18
până la 17.10.2022 15:18
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 621 205 MDL
Perioada clarificărilor:
23 sept 2022, 12:36 - 30 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 sept 2022, 11:00 - 14 oct 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstructia unei parti a blocului de studii aripa dreapta(et.1 si 2) a Gimnaziului Sagaidac in centru de dezvoltare a prescolarilor din s. Sagaidac r-nul Cimislia
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4127, MOLDOVA, Cimişlia, s.Sagaidac (r-l Cimişlia), s.Sagaidac
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2022, 12:36
Data ultimilor modificări
28 sept 2022, 13:58
Achizitii.md ID
21064347
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
23.09.22 12:36
formularul nr 1.signed.pdf
formularul nr 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Descrierea lucrarilor
23.09.22 12:36
duae (1).pdf
duae (1).pdf
Documentele la ofertă
-Documentul Unic De Achizitii European
23.09.22 12:36
Data:
28 sept 2022, 13:58
Subiectul întrebării:
Garanția pentru ofertă
Întrebare:
Publicati va rog rechizitele pentru garantia pentru oferta
Răspuns (28 sept 2022, 14:48):
TREZMD2X
c/f1007601005660
IBAN MD64TRGDAZ14514229360000
Data:
28 sept 2022, 14:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog formularul word al caietului de sarcini
Răspuns (30 sept 2022, 09:22):
Caietul de sarcini se întocmește de către autoritatea contractantă prin intermediul grupului de lucru desemnat, în cadrul căruia pot fi atrași specialiști (consultanți) din domeniul în care se efectuează achiziția. Potrivit art. 1 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 3 iulie 2015, specificațiile tehnice reprezintă ansamblul indicațiilor tehnice cuprinse, în special, în caietele de sarcini, care definesc caracteristicile solicitate pentru un material, pentru un produs sau pentru un bun și care permit caracterizarea acestora astfel încât să corespundă utilizării urmărite de autoritatea contractantă. La cele expuse mai sus mentionam ca caietul de sarcini nu poate fi plasat in varianta word pentru a nu putea fi facute careva modificari.
Data:
29 sept 2022, 09:25
Subiectul întrebării:
Documentatie solicitata
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa corectati documentele solicitate in conformitate cu documentatia standard publicata
Răspuns (30 sept 2022, 09:23):
Buna ziua. Anuntul de participare folosit de catre APL Sagaidac Anexa nr. 2 la Documentația standard nr. 69 din 7 mai 2021, pentru neclaritati specificati mai concret la ce va referiti.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK