1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2022 15:49
până la 02.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2022 10:00
până la 11.10.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 758 374,81 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2022, 15:49 - 2 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2022, 10:00 - 11 oct 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Extinderea sistemului intern de aprovizionare cu apa potabile si sistemului de canalizare in sectorul III localizat in s.Cotiujenii Mari r-nul Soldanesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolae Dorogan
Telefonul de contact
068557108
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2022, 15:37
Data ultimilor modificări
24 sept 2022, 12:28
Valoarea estimată (fără TVA)
6 758 374,81 MDL
Achizitii.md ID
21064201
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Durata contractului
19 oct 2022 15:42 - 30 dec 2023 15:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Extinderea sistemului intern de aprovizionare cu apa potabile si sistemului de canalizare in sectorul III localizat in s.Cotiujenii Mari r-nul Soldanesti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
21.09.22 15:49
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.09.22 15:49
ds_lucrari (3).signed.pdf ds_lucrari (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.09.22 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 5 680 051 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul este convinabil,documentele sint prezentate toate conform cerintelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări