1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2022 15:44
până la 30.09.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.09.2022 16:00
până la 07.10.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 54 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2022, 15:44 - 30 sept 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 sept 2022, 16:00 - 7 oct 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 12: Monitor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 sept 2022, 9:14
Valoarea estimată (fără TVA)
54 000 MDL
Achizitii.md ID
21064192
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
20 oct 2022 03:00 - 19 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 12: Monitor CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
21.09.22 15:44
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
21.09.22 15:44
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.09.22 15:44
Anuntul de participare.semnat
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
21.09.22 15:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 55 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări