1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2022 14:46
până la 26.09.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2022 15:00
până la 29.09.2022 15:00
3
Licitaţie
30.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 41 665 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2022, 14:46 - 26 sept 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2022, 15:00 - 29 sept 2022, 15:00
Începutul licitației: 30 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2022, 14:37
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 14:46
Valoarea estimată (fără TVA)
41 665 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21064188
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
3 oct 2022 14:44 - 30 dec 2022 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
serviciile de mentenanță a softului „Registrul electronic de evidență al pacienților Covid-19” în vederea executării proiectului 22.80015.8007.258T „Elaborarea soluțiilor pentru îmbunătățirea managementului clinico-epidemiologic al infecției Covid-19” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare
Documentele la ofertă
-anunt de participare
21.09.22 14:46
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
21.09.22 14:46
Documentele lotului
anunt de participare
-anunt de participare
21.09.22 14:46
caiet de sarcini.docx
-caiet de sarcini
21.09.22 14:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Shunea - IT Projects

Preţul ofertei: 41 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări