Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.09.2022 14:44
până la 23.09.2022 12:00
până la 23.09.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
23.09.2022 12:00
până la 26.09.2022 17:00
până la 26.09.2022 17:00
3
Licitaţie
de la
27.09.2022 14:00
până la 27.09.2022 14:46
până la 27.09.2022 14:46
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
34 850 MDL
Perioada clarificărilor:
21 sept 2022, 14:44 - 23 sept 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 sept 2022, 12:00 - 26 sept 2022, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Diverse piese de schimb pentru computer și echipamentul periferic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2022, 14:44
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 17:03
Achizitii.md ID
21064183
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
ID: f89ffa8a-87b2-4b66-8eac-4932360a39c5
tenderNotice
-
Invitație de participare- diverse piese de schimb.pdf
Invitație de participare- diverse piese de schimb.pdf
ID: f89ffa8a-87b2-4b66-8eac-4932360a39c5
tenderNotice
tenderNotice
Invitație de participare- diverse piese de schimb.pdf
21.09.22 16:59
Invitație de participare- diverse piese pc.docx
Documentele la ofertă
Invitație de participare- format Word
21.09.22 17:03
Memorie operativa
Data:
21 sept 2022, 16:37
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word.
Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați.
Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare.
Mulțumim anticipat!
Răspuns (21 sept 2022, 17:01):
Bună ziua, referitor la solicitarea d-voastră, pentru ușura procesul de elaborare a ofertelor o să adăugăm în sistem ”Invitația de participare” în format Word, de unde o să aveți posibilitatea de a prelua informația necesară.
Memorie operativa
Data:
21 sept 2022, 16:37
Subiectul întrebării:
Valabilitatea ofertei
Întrebare:
Buna ziua!
Va rugam sa indicati termen de valabilitatea ofertei si termenul livrare(este indicat doar metoda livrarii conform graficul)
Răspuns (21 sept 2022, 17:00):
Bună ziua, referitor la clarificarea d-voastră, vă comunicăm că: 1.- Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 30 zile de la deschiderea ofertelor. 2.- Termenul de livrare va fi de 20 zile după semnarea și înregistrarea contractului la trezorerie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK