+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2022 10:52
până la 03.10.2022 10:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2022 10:00
până la 12.10.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 24 332 414,17 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2022, 10:52 - 3 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2022, 10:00 - 12 oct 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Lucrări de reparație capitală a subsolului și sistemului de încălzire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2022, 10:52
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 15:40
Achizitii.md ID
21064154
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
2-1-4 - sa (ascensor).doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
2-1-6 - ivc.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
2-1-1 - sa 13.08.19.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
2-1-5 - cba 15.08.19.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
21.09.22 10:52
2-1-10 - ts 15.08.19.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
2-1-8 - eef 08.08.19.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
2-1-9 - si 09.08.19.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
duae_new.doc
Documentele la ofertă
-
21.09.22 10:52
2-1-7 - rac.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
lisca cu cantitatile de lucrari-incalzirea (f1).doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
21.09.22 10:52
2-1-11 - sm 07.08.19.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.22 10:52
Data:
21 sept 2022, 15:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In scopul utilizarii timpului și respectarea întocmai a normelor utilizate de catre evaluator în devizle estimative, solicitam respectuos, să analizați posibilitatea de a plasa pe platforma caietului de sarcini in format electronic (KOS), cu prețuri zero. Vă multumim pentru înțelegere!
Răspuns (21 sept 2022, 16:38):
Din păcate, nu putem plasa în acest format caietul de sarcini.
Data:
21 sept 2022, 16:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Raspunsul, la intrebarea de mai sus era unul anticipat, statul n-are interes de a facilita cumva participanții. Orice institutie care a achitat pentru evaluarea devizului, are dreptul sa ceara de la devizier si forma KOS.
Răspuns (22 sept 2022, 09:29):
În scopul facilitării elaborării și prezentării ofertei, grupul de lucru a inițiat publicarea procedurii de achiziție cu elaborarea caietul de sarcini (Formularul de deviz nr. 1 - lista cu cantitățile de lucrări) în conformitate cu pct. 2 subpct. 23) din documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021.
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".