Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.09.2022 10:52
până la 03.10.2022 10:00
până la 03.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.10.2022 10:00
până la 12.10.2022 10:00
până la 12.10.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
24 332 414,17 MDL
Perioada clarificărilor:
21 sept 2022, 10:52 - 3 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 oct 2022, 10:00 - 12 oct 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a subsolului și sistemului de încălzire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2022, 10:52
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 15:40
Achizitii.md ID
21064154
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a subsolului și sistemului de încălzire
Buget: 24332414.17 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lucrări de reparație capitală a subsolului și sistemului de încălzire.docx
tenderNotice
-
21.09.22 10:52
Data:
21 sept 2022, 15:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In scopul utilizarii timpului și respectarea întocmai a normelor utilizate de catre evaluator în devizle estimative, solicitam respectuos, să analizați posibilitatea de a plasa pe platforma caietului de sarcini in format electronic (KOS), cu prețuri zero. Vă multumim pentru înțelegere!
Răspuns (21 sept 2022, 16:38):
Din păcate, nu putem plasa în acest format caietul de sarcini.
Data:
21 sept 2022, 16:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Raspunsul, la intrebarea de mai sus era unul anticipat, statul n-are interes de a facilita cumva participanții. Orice institutie care a achitat pentru evaluarea devizului, are dreptul sa ceara de la devizier si forma KOS.
Răspuns (22 sept 2022, 09:29):
În scopul facilitării elaborării și prezentării ofertei, grupul de lucru a inițiat publicarea procedurii de achiziție cu elaborarea caietul de sarcini (Formularul de deviz nr. 1 - lista cu cantitățile de lucrări) în conformitate cu pct. 2 subpct. 23) din documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021.
Data:
30 sept 2022, 11:10
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, Cerem clarificare la punctul 40 din anuntul de participare, care din devizele prezentate, este considerat pentru anul 2022, la suma 1 500 000 lei ?
Va multumim anticipat.
Răspuns (3 oct 2022, 09:31):
Orice lucrare se începe cu lucrări de demolare. Respectiv, vor fi inițiate demolările, ulterior conform surselor financiare disponibile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK