Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2022, 15:31 - 26 sept 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2022, 15:00 - 29 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea ușilor și ferestrelor din termopan conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2022.

Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru a decis anularea procedurii în temeiul art. 71 alin. 1 lit.g.
Data anulării
19 oct 2022, 14:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2022, 15:31
Data ultimilor modificări
19 oct 2022, 14:05
Achizitii.md ID
21064108
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
24 sept 2022, 08:27
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Dar unde sunt volumele, sau macar marimile? Doar bucati, dar aceasta nu permite a face un calcul corect!
Răspuns (26 sept 2022, 09:32):
În legătură cu faptul că prețurile au crescut considerabil, grupul de lucru nu cunoaste cantitatea de bunuri care va fi acoperită de suma indicată. Todată nu detinem un deviz de cheltueli, dacă doriți Vă apropiați în cadrul instituției și cu aproximați vă putem oferi cantitatea de care avem nevoie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.